onsdag 28. mars 2007

Latterlig hoven finger

Etter en snarvisitt i bildøra ser høyre ringfinger nå latterlig hoven ut. Dvs, den er mindre hoven i dag (bildet er fra i går), men så er den derimot atskillig mer blålilla og ser generelt sett lite tiltalende ut. Men en ting som er litt underholdende er at jeg kan vippe på neglen! Litt på samme måte som da man var liten og vippet på melketennene før de mer eller mindre fremprovosert løsnet fra underlaget. Bortsett fra den karakteristiske surklelyden er følelsen den samme. Og jeg lurer på om det nok kanskje kommer til å gå den veien med neglen... Det er litt foruroligende. Er ikke helt komfortabel med tanken på hvordan fingertuppen vil se ut uten negl. Men du så spennende også.
Jeg holdt forresten på å skrive hoven med å. Håven. Det skulle tatt seg ut.

10 kommentarer:

ia sa...

Du kan kunsten å gjøre folk kvalme, det skal du ha.
Men samtidig: akk, så fascinerende. Får vi se bilde hvis neglen faller av?

Ingeborg sa...

Så klart!! =D
Og takk, ja jeg lurer litt på om jeg kanskje skal gjøre om hele bloggen til en arena for kvalme og oppkast. Vi får se.

Unknown sa...

Dette hadde jo vært artig du =) Masse gufne temaer (akkurat som middagsbordet deres pleier å være?)

Jeg har forresten linka til si di i forumet mitt (http://www.ckolon.com)

Mvh,
Gjermund

Ingeborg sa...

Haha, så kult Gjermund!
Jepp, akkurat som ved middagsbordet. Eller som da man besøkte bestemor forrige helg og satt og spiste hardangerlefse mens man diskuterte hvordan man best mulig kan frakte en avkappet finger på vei til sykehuset (nemlig i munnen). Yammee!
Vinker og linker tilbake:)

ithil sa...

Slike emner ved middagsbordet er det bare jeg som står for :p Jeg kan finne på å si "Dette minner meg om (putt inn en eller annen ekkel-ekkel ting)" før jeg stapper i meg maten. Lillebror sitter som regel ved meg og blir lettere grønn i trynet mens han merker at han ikke er så sulten likevel ;p

Unknown sa...

Haha! Det er allitd like fint det ^^

Koselig med passende samtaler ved middagsbordet ja >_<

Anonym sa...

Dette har egentlig ikke noe med saken å gjøre, men kom akkurat over denne musikkvideoen og jeg tenkte på 10 i skuddet:) http://www.youtube.com/watch?v=YUE7TZfUITE

Men et lite sykepleierrtips er å passe på fingern din;) Unngå å få noe smuts inn i såret hvis blemma på fingern sprekker og vaske med saltvann hvis det skulle være behov:)

Ingeborg sa...

Hahaha, fiiiine sangen! :D *laster ned med en gang*. Men hva mente du med at du "kom over" videoen? Var det egentlig så tilfeldig...? ;) Hehe
Takk for sykepleiertips:) Er blitt en himla høy kul oppå fingeren, men såret er ikke åpent eller noe:)

Anonym sa...

Jeg satt å søkte på gamle 90-talls sanger og så kom jeg over den:)Tror jeg hadde søkt på noe queen, og de har jo en sang som heter bicycle race, og det har blumchen å.. Og da kom det flere blumchen sanger opp også =) Så litt tilfeldig;)

Ingeborg sa...

Unnskyldning godtatt! ;)