onsdag 3. januar 2007

Nyttårsaften 2006

Kort oppsummert: gode venner, god mat, godt drikke, ordleker som resulterte i kreative setninger som Noen rosiner synger ekte vazelina og Oles tante arvet brukte kondomer, fyrverkeri i veikrysset, sigarlukt i jakka, singstar, 1,5 kg smågodt, Hater Horten taxi Hardt og ukristelig sengetid). ”…og alle var enige om at det hadde vært en god dag”. Haha, tok i hvert fall de BESTE bildene! Åtte groteske og tre litt fine bilder fra nyttårsfesten:
Denne spiste vi, faktisk... Takket være Christines fingernemme kokkelering, ble den blodige og rå kyllingen forvandlet til en særdeles smakfull kalkunrett (på under 5 timer). Anbefaler å klikke på bildet for å kunne studere innvollene med kirurgisk blikk.
Så satt vi der, da. Miraklenes tid på tampen av 2006: vi fikk plass til ni personer på kjøkkenet - samtidig!!
Marit og meg:)
Martin og ..sykeste!
Sjarmtroll.
Det vakke meg!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

hei hei ingeborg :)

vakre bilder av alle..kremt kremt..
men du,kan vi få det til at jeg får alle bildene fra kvelden inn på min data tror du?
klem klem fra stinemor

Ingeborg sa...

Klart det! :) Kan brenne de ut på en cd, jeg. De er jo verdt å ha, for å si det sånn...(?) Forresten, hvis du har noen bilder av ..eh, BEDRE kvalitet enn de som er presentert her, så hadde det vært kjærkomment! For det har ikke jeg, nemlig. Har bare hundrevis av bilder med mennesker som ser heller lite tiltalende ut.. ;)

Anonym sa...

oh my god!!
de ble bare enda bedre som stooooore bilder ;)

Anonym sa...

hei og hopp

jeg har ikke sjekka kamera enda..men veit jeg har neon bilder fra kvelden ihvertfall :)hihi