søndag 6. mai 2007

Hurra!

Jeg skulle akkurat til å skrive et innlegg om hvor sterkt jeg ønsker å være Spiderman (jeg mener; å kunne slenge seg fra bygg til bygg i hundre kilometer i timen, fly gjennom lufta, redde hysteriske kvinner i nød, ligge og hvile i et spindelvev høyt oppe i trærne... sånt åpner veier!), men først tar jeg denne testen, og plutselig kommer det for en dag at jeg faktisk ER Spiderman! Det er jo fantastisk! Tillegger jeg internettester for stor vekt, sier du?! Neida:p Anbefaler forresten alle å ta en tur på kino og se Spiderman 3:) Your results:
You are Spider-Man
Spider-Man
90%
Superman
85%
Robin
85%
Supergirl
60%
Batman
55%
Hulk
50%
The Flash
50%
Iron Man
50%
Green Lantern
45%
Wonder Woman
40%
Catwoman
35%
You are intelligent, witty,
a bit geeky and have great
power and responsibility.
Click here to take the Superhero Personality Test

4 kommentarer:

Eline sa...

du er så utrolig sjarmerende, Ingeborg:) Nå skal jeg ta testen!

Eline sa...

jeg ble supergirl!

Fornøyd med det altså;)

Lean, muscular and feminine.
Honest and a defender of the innocent. Hehe

Ingeborg sa...

Wow, ikke verst Eline! Det stemmer jo ganske bra også:)

Anonym sa...

Jeg ble forresten Supermann. Jeee.