torsdag 24. mai 2007

Så har man blitt tagget igjen:)

Anne-Line satte meg på en litt vanskelig oppgave. Spørmålene nedenfor skulle besvares med bilder istedenfor ord. Vet ikke helt hvor bra det gikk... Men la oss ta det som en gjettelek! :) Altså: Hva er du flink til? Hva drømmer du om? Hva er det beste med hjemstedet ditt? Hva ville du gjort hvis du var statsminister for en dag? Hva er du mest redd for? Hvem skulle spilt deg i filmen om ditt liv? Hvilket yrke ønsker du deg? Hva ville du sunget på Idol-audition? Hvorfor er ikke du kjendis, egentlig? Hvem tagger du?

10 kommentarer:

Anonym sa...

den var litt morsom... tror ikke jeg klarte å gjette alle...
men har du tagget prinsesse-Marit eller var det en annen det skulle forestille hehe...
og sangen; ut mot havnet?

Ingeborg sa...

Haha, Ut mot havet! Nei, det er ikke den, men det burde det vært! :p Haha, grelleste sangen. Så skimrande var aldrig havet, skulle det være. Den er nydelig:)
Jeg tagget Ingeborg W. Hun giftet seg nettop:) Spørs om jeg hadde fått napp hos Mette-Marit. Skeptisk...

Eline sa...

Haha, nå skjønte jeg hva tagginga betydde. Fantastisk bilde:D Jeg ler meg ihjel. Hvem er det egentlig? jeg synes det lignet uforskammet mye på meg:D

Ingeborg sa...

Hehe, det var ikke så mange bilder av sleggedamer å velge mellom, dessverre! Vet ikke hvem det er. Men tror ikke det er deg! :)

Miriam sa...

Jeg trodde også "ut mot havet" var ditt sangvalg.. :)

ia sa...

Jeg tippet på Måne og sol, som den kirkekorjenta jeg er... :-)

Ingeborg sa...

Stussar litt på statsministeren eg... Er det berre eg om er treig eller?

Ingeborg sa...

Miriam: Kanskje det hadde vært like greit å synge Ut mot havet, det skal ihvertfall ikke så mye til å synge den like bra som den snasne originalsangeren...
IA: Kanskje det hadde slått an på Idol-autition? Det er mulig..
Ingeborg: Nei, det skjønner jeg godt. Ser det ikke helt selv, engang. Men det skal forestille en rik person som gir penger til en som er fattig. Har forsøkt å illustrere et ønske om en jevnere fordeling! :)

Ingeborg sa...

No når eg veit det er det kjempetydeleg! Bra tiltak. Var noko slikt eg tenkte også, men fann ikkje eit passande bilete. Difor vart det noko med helse å gjere. (Bombe...)

Anonym sa...

det jeg var ute etter, takk