onsdag 4. juli 2007

Ørkenblogg?

I sterk motsetning til verden forøvrig (les: østlandet), er denne bloggen for tiden preget av total tørke. Det kan man forsåvidt mene hva man vil om, men jeg har i hvert fall rukket å opparbeide en viss nervøsitet rundt det å poste et nytt innlegg. Jeg har rett og slett glemt hvordan man blogger! Og jeg skylder IKKE på Facebook. Rett og slett. Jeg skylder (noe upassende, jeg registrerer det) på sommer og sol! Siden sist har jeg nemlig avviklet årets sommerferie, vært på kanotur til Femunden (grunnet en aldri så liten fonetisk misforståelse leide man kano på Femunden (som er 6,5 timer med bil fra Horten) i steden for på Velmunden, som er betydelig nærmere i avstand. Litt komisk å kjøre over tretten timer i bil for å plaske litt rundt i en kano en lørdagsettermiddag, men akk, så moro!), hengt i Oslo, opplevd diverse supre konserter og avlagt vaktmesterskoleeksamen del 1. Nå er jeg tilbake på jobb igjen og ser fram til å leke maler og anleggsgartner den kommende uka.

4 kommentarer:

Eline sa...

Må si jeg synes Femunden så ut til å være et aldeles fortreffelig sted!

Du klarte også å komme deg gjennom nåløyet når det gjelder oss kritiske bloggelesere:P

Hvor har du forresten plukket opp læren om fonetikk? Dette er en del av tilværelsens interessante emner jeg ikke møtte før jeg begynte på allmennlærerutdanningen høsten 2005. Du er en liten luring du, Ingeborg!

:)

Ingeborg sa...

Ja, Femunden var fantastisk. Skal definitivt tilbake dit!

Hehe, lurte litt på om fonetisk var det riktige ordet å bruke. Tror vi hadde noe om det på vgs...? Litt usikker. Husker det mest fra psykologistudiet, faktisk! :)

Ingeborg sa...

Tullar du? Du skulle eigentleg ein annan stad som berre ligna litt i ordlyden? Haha! Så utruleg artig! Veddar isåfall på at du aldri kjem til å gløyme turen, medan den kanskje ville ha kome raskare i gløymeboka dersom alt gjekk som planlagd ;)

Og elles? Regnar du bort?

Ingeborg sa...

Neida, jeg tuller ikke! :) Hehe.
Og JA, jeg regner bort! Drukner, faktisk.